Despre noi
De 20 de ani practicieni în insolvență
Fiecare caz este important. Și cazul tău!
Suntem acei practicieni în insolvenţă mereu pregătiţi să găsim soluţia potrivită, să vedem rezolvarea acolo unde alții văd problema.
Ne place să lucrăm “ca la carte”, dar excelăm prin modul nostru diferit de a ne face meseria: personalizat, transparent, prompt și inovator.
Ne facem meseria cu seriozitate și profesionalism. Oferim mediului de afaceri profunzimea și subtilitatea abilităților noastre dobândite în cei 20 de ani de practică neîntreruptă.
Lucrăm cu oameni și companii, susținându-le cauzele și participând activ la revitalizarea şi însănătoşirea mediului de afaceri din România.
Vorbele sunt goale când nu sunt însoțite de fapte. Suntem mândri să îți prezentăm o parte dintre cazurile noastre.
Oltchim - cea mai mare sumă distribuită odată creditorilor
Cazul a fost preluat în administrare judiciară în ianuarie 2013 cu activitatea semiblocată și EBIDTA negativă de 4,2 milioane de euro lunar. Cu anchetă a DG Comp pentru un ajutor de stat în valoare de mai mult de 1 miliard de lei. Procedură dificilă, fără miză din perspectiva creditorilor: valoare companie – negativă, valoare active (cu tot cu sarcini de mediu) – negativă, sume de recuperat – nesemnificative, datorii – uriașe.
Măsurile implementate de echipa noastră în anii 2013 – 2018 au generat EBIDTA pozitivă de 3 milioane de euro lunar, a condus la vânzarea activelor productive cu cca 140 de milioane de euro, sumă distribuită integral creditorilor.
Tranzacția nu ar fi fost posibilă fără un rezultat pozitiv al negocierilor pentru alinierea procedurilor DG Comp cu cele de reorganizare în privința ajutorului de stat de peste 1 miliard de lei.
Obiective atinse: 1. Plusvaloare pentru creditori de 140 milioane de euro, 2. Activele vândute funcționează, platforma industrială Rm.Vâlcea continuă activitatea economică.
RADET București - cel mai mare transfer de activitate
Cazul a fost preluat în administrare judiciară în octombrie 2016, regia aflându-se în colaps financiar pe fundalul unui păienjeniș de norme și reglementări anacronice, disfuncționale, contradictorii. Pierderea anuală înregistrată de regie se situa la aproximativ 400 de milioane de lei. Fiind o activitate de utilitate publică cu tarif reglementat, profitul posibil este plafonat prin norme la maximum 5%.
Începând cu anul 2017 măsurile de însănătoșire financiară își văd rodul, pierderea diminuându-se rapid. Totodată, urmărind parcursul legal al strategiei de reorganizare, echipa noastră a pregătit scenariile de transformare a regiei în societate pentru a permite fuziunea cu ELCEN, furnizorul de agent termic și cel mai mare creditor (97%).
În anul 2019, nemaifiind posibilă transformarea regiei în societate, echipa RomInsolv a transferat activitatea de termoficare pe o companie viabilă nominalizată de Primăria Municipiului București. Au fost transferate contractele de furnizare, contractele de achiziții, contractele de utilități, personalul, licențele și autorizațiile și tot ce a fost necesar pentru desfășurarea activității de termoficare.
Obiective atinse: 1. echilibrarea financiară a activității de termoficare, 2. Activitatea de termoficare să fie derulată de o companie viabilă, în afara insolvenței, pentru a permite atragerea fondurilor europene.
Timp și resurse minime
Comunicăm clar, argumentat, reducem numărul contestațiilor și a conflictelor. Procedura de insolvență se desfăşoară rapid, fără consum nejustificat de resurse.
Specialiști alături de noi
Cea mai performantă și elastică echipă. Avem sprijin de înaltă calitate specializat pe soluții economice, de vânzări, juridice, de resurse umane și de fiscalitate.
Transparență
Fie că eşti debitor sau creditor, prin intermediul secțiunii „Dosare în derulare” ai acces permanent la documentele importante ale cazului în care ești implicat.
Calitatea serviciilor
Te asigurăm de realitatea, exactitatea și încadrarea corectă juridică și economică a informațiilor prezentate în rapoarte. Alături de parteneri investim în instrumente de analiză și diagnostic pentru a avea cele mai bune date la baza deciziilor noastre, ale tale, ale creditorilor.
Soluții personalizate
Experiența acumulată în cei 20 de ani de practică în lucrul cu entitățile de toate dimensiunile aflate în dificultate ne recomandă a fi în avangarda furnizorilor de soluţii inovatoare, realizabile în termen cu resursele disponibile, trainice și în concordanță cu dispozițiile legale.
Inovație
Gândim și investim în sisteme: vindem online pe primul site de licitații dezvoltat de echipa noastră încă din anul 2011.
Gândim și investim în soluții: vrem ca performanțele noastre să fie și ale tale. Abordarea noastră out of the box este cheia reușitei tale. Și a reușitei noastre!
Echipa noastră - buni, diferiți, altfel!
Forța și energia echipei RomInsolv este un secret profesional potențat cu ajutorul coeficienților supraunitari de încredere reciprocă, profesionalism, onestitate, spirit de echipă, dorință de autodepășire.
Gheorghe Piperea
Partener coordonator RomInsolv
Florian Mateiță
Partener RomInsolv
Mircea Deaconu
Partener RomInsolv
Daniela Zaroschi
Colaborator RomInsolv
Mirela Dragnea
Colaborator RomInsolv
Alexandru Ciureanu
Colaborator RomInsolv
Ana Profir
Oana Tache
Geanina Ciubuc
Câteva dintre cazurile noastre reprezentative
Partenerii noștri
Calitatea serviciilor, obiectivitatea, ideile inovative, privirea de ansamblu, viziunea, echilibrul sunt rezultatul muncii în echipă. Împreună. Eficienți. Elastici.
la prețul corect
Fairsolve.com
O echipă de specialişti,
nu doar o casă de avocatură
Piperea și Asociații
Digital Marketing